VYUŽIJTE TRŽIŠTĚ ČLÁNKŮ Z OBLASTI FINANCÍ S ŠIROKOU DATABÁZI ČLÁNKŮ V ARCHÍVU
+ každý měsíc nový článek z pera zkušeného copywritera
V dnešní době online, sociálních sítí a snadného sdílení, mají kvalitně a poutavě psané články, důležitou roli v tvorbě obsahu.
Výrazně také pomáhají v získávání nových sledujících / potencionálních klientů.
Kvalitní obsah, který je sdílen, facebook upřednostňuji před ostatními příspěvky.
Díky pravidelnému publikování hodnotného obsahu, upevňujeme v našem možku princip opakovaných vjemů, to znamená, že to co vidíme často a opakovaně, získává v naších myslích prioritu – na stejném principu funguje reklama.
Pokud pravidelně publikujeme hodnotný obsah, dáváme obrovský prostor k tomu, abychom tzv. „mezi řádky“ vysvětlili čtenářům, proč právě my nebo naše služba je pro ně ta pravá.
Především díky pravidelně publikovaného obsahu vzbuzujeme v lidech důvěru, dokážeme je upoutat a zapsat se jim do paměti.
Abychom vám ušetřili spoustu času
a trápení se s neustálým vymýšlením nových témat
a pomohli se vyhnout slepým uličkám,
vytvořili jsme pro vás
tržiště článků
z oblasti financí
Přístupem do tržiště článků získáte:
Kde články využijete
Na svých osobních webových stránkách
web jednoduše a levně
V email marketingu,
díky kterému budete
získávat nové klienty
jak jednoduše na email marketing
Na pracovních i soukromých
profilech sociálních sítí
facebook, instagram,
linkedin atp.
web jednoduše a levně
Na svých osobních webových stránkách
web jednoduše a levně
Co vám přístup do tržiště článků přinese:
Jak s články pracovat a jak z obsahu vytěžit maximum:
- Článek můžete jednoduše zkopírovat a nasdílet tam, kam potřebujete „jak leží a běží“.
- Článek si můžete individualizovat změnou úvodní fotografie, drobnou úpravou úvodního nadpisu, případně úpravou textů.
- Článek můžete – dle tématu – „rozsekat“ na více částí a využít na několik kratších příspěvků na sociální sítě (FB, IG, LinkedIn atp.)
- K článku můžete natočit krátké video, ve kterém doplníte obsah o svůj konkrétní pohled, zkušenost, tipy, výzvu k akci atp.
- Článek zkopírujete na své webové stránky a odkaz ze stránek nasdílíte na své sociální sítě + do příspěvku zkopírujete nadpis a úvodních pár vět z článku.
- Článek zkopírujete na své webové stránk, které máte napojené na email marketing a vaším klientům v databázi přijde odkaz na článek e-mailem.
- Článek zkopírujete na svůj web a použijete (dle tématu) jako vstupní bránu k „cestě zákazníka“, tj. do článku vložíte například kalkulačku, která dále povede k Call To Action.